loading...
جدیدترین و بهترین ها - عکس های جالب و باحال - سرگرمی
هادی بازدید : 46 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
ماجراي حضور اکبر عبدي در هيات امام حسن(ع) / به رامبد جوان گفتم تو مجاهدي در راه خدا / محسن تنابنده براي مملکت سرمايه ملي است

خلاصه اي از مطلب :

يک ماه پيش با رامبد تماس گرفتم و گفتم به نظر من تو مجاهدي در راه خدا...اينکه يک نفر در جمهوري اسلامي به عنوان هنرمند، رسالتي بر دوشش است که زير سايه اسلام مي‌شود خنديد، خنده‌اي که در آن گناه نباشد اين خيلي ارزشمند است.


ادامه اين مطلب : ماجراي حضور اکبر عبدي در هيات امام حسن(ع) / به رامبد جوان گفتم تو مجاهدي در راه خدا / محسن تنابنده براي مملکت سرمايه ملي است


  1. No results found for ماجراي حضور اکبر عبدي در هيات امام حسن(ع) / به رامبد جوان گفتم تو مجاهدي در راه.

    Search tips:

    • Ensure words are spelled correctly.
    • Try rephrasing keywords or using synonyms.
    • Try less specific keywords.
    • Make your queries as concise as possible.

    Other resources that may help you:

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 3679
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 115
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 182
  8. آی پی دیروز : 104
  9. بازدید امروز : 858
  10. باردید دیروز : 206
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 1
  13. بازدید هفته : 1,586
  14. بازدید ماه : 1,586
  15. بازدید سال : 52,237
  16. بازدید کلی : 460,861