loading...
جدیدترین و بهترین ها - عکس های جالب و باحال - سرگرمی
هادی بازدید : 34 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
از استقلالي ها ممنونم ولي سرباز تراکتور هستم

خلاصه اي از مطلب :

افکار نيوز - 22دقيقه پيش


ادامه اين مطلب : از استقلالي ها ممنونم ولي سرباز تراکتور هستم


245 results
  1. اظهارنظر استقلالي ها پس از برتري مقابل س

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=115987

    ... رساندند ولي از آنها مي ... از هواداران ممنونم که به من لطف ... مازاد استقلاليها

  2. 90/ به سرنوشت حامد لک دچار نمي‌شوم!

    navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=122005

    البته سرباز تراکتور هستم. 90: ... ولي تصميمم را گرفتم و حالا ... از همه استقلاليها خداحافظي مي ...

  3. ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاري فوتبال اي

    www.parsfootball.com/permalink/108591

    بمب استقلالي ها ... تيمشان هستند و واقعا از آن‌ها ممنونم. ... است ولي ما بايد کمي به ...

  4. ديوونه ترين دختر استقلالي ?

    alinewsha.blogfa.com

    فقط شنونده هستم، چون كار ديگري از دستم ... است يا استقلالي ... ي استقلالي ها از جمله ...

  5. با ستاره ليگ برتر از نقشه خداحافظي هميشگ

    khabaronline.ir/(X(1)S(ykol5lglkv3))/detail/429679/sport/premiere...

    استان‌ها; فوتبال ملي ... پس از بازي با الاهلي عربستان وقتي به ... و در حال حاضر بازيكن آزاد هستم.

  6. گفت‌وگو با سه تفنگدار تبريزي ها/با هوادا

    www.khabaronline.ir/detail/380409

    مثلاً استقلاليها سه باخت پياپي ... ممنونم كه ... زبان آورده ولي من از طرفداران ...

  7. مجيدي: هنوز با استقلالي ها تمام نکرده ام

    www.bestofday.ir/text-201506241955109178
    • Rating: 5/5 ·
    • 3 reviews

    مجيدي: هنوز با استقلالي ها تمام نکرده ...

  8. صادقيان: مي‌خواهم بمانم و شماره 8 کريمي ر

    corner.r98.ir/News/football/215

    اگر استقلاليها به تو ... استقلال قائل هستم ولي هرگز به ... 100 ميليون بيشتر از تراکتور!

  9. تيمي با يازده بازيکن سرباز در ليگ يک | جست

    weblog24.com/list/تيمي-با-يازده-بازيکن-سرباز...

    نتايج جستجوي عبارت تيمي با يازده بازيکن سرباز در ليگ يک از بين کليه ... سرباز ها را به ...

  10. نقل و انتقالات باشگاه تراكتور 90-89 [بايگان

    forum.tractorfc.com/archive/index.php/t-938-p-18.html
    • Last updated: 6/8/2011 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 6/5/2011

    ... به پايان ليگ و فرصتي كه براي نقل و انتقال براي تيمها وجود دارد ، از شما ... صفحه ها : ...

  11. ادر لوسيانو ادينهو [بايگاني] - كلوب هوادا

    forum.tractorfc.com/archive/index.php/t-7137.html

    ... حالا هم از اينکه در تراکتور هستم خيلي ... استقلالي ها گفته ... اما از داور ممنونم كه ...

  12. جام نيوز :: JamNews - مي‌خواهم شماره ? کريمي ر

    www.jamnews.ir/detail/News/489630

    اگر استقلاليها ... احترام خاصي هم براي هواداران استقلال قائل هستم ولي ... خيلي‌ها، از ...

  13. [توضيحات ماجدي درباره پيراهن شماره 7] | وب

    weblog24.com/weblog/naserkhanhejazi/860354

    برخي از بازيکنان استقلال قصد داشتند شماره 7 را بر تن کنند ولي ترس از ... برچسب ها : ... ممنونم ...

  14. ساعت 24 - مبعلي: استقلال پيشنهاد بدهد فکر م

    www.saat24.com/fa/doc/news/77275/...

    اگر ليگ امارات بود، مي‌توانستم طارمي را راهنمايي كنم ولي از ... و استقلاليها ... هستم و هر ...

  15. اسـتــقـــــلال - اخرين اخبار و حواشي اس

    mehran-zabeti.blogfa.com/category/1/اخرين-اخبار-و...

    ... شکست داد ولي از ... و از محبت آن ها ممنونم ... دفاعي استقلاليها کوبيد ...

  16. مبعلي: از فوتبال مي‌روم و پشت سرم را هم

    footballist.ir/index.php/political-news/3962-2015-06-25-08-18-37

    ... را راهنمايي كنم ولي از كويت ... من نرسيد و استقلاليها مرا ... از مظلومي ممنونم که مرا ...

  17. خسرو حيدري در آستانه ... - TABRIZ SPORT

    samadtb60.blogfa.com/9003.aspx

    ... منتظر جواب قلعه نويي هستم. اگر هم از تراکتور ... ولي اگر آن‌ها از ... استقلاليها ...

  18. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15047

    ... سانتر نفتي‌ها از ... من از اول هم حاشيه نداشتم ولي از ... گويا حسابي استقلاليها به ...

  19. هواداران دو آتيشه ي استقلال

    arash9.parsiblog.com/rss

    فقط از مسئولان باشگاه استقلال تشکر مي‌کنم که ما را جزو گزينه‌ها ... استقلالي ... ولي بعد از ...

  20. ستاره هاي استقلالي?

    setarehayeesteghlal.blogfa.com

    از همتون ممنونم بابت ... دقيقي فرستاد ولي شوت محکم مهاجم ... استقلاليها نزديک بود گل ...

  21. ستاره هاى آبى استقلالى

    www.setarehaieabi.blogfa.com/1392/03

    پيغام برهانى به استقلالى ها: ... وااااااي بچه ها از وقتي شنيدم ... من خارج از کشور هستم و ...

  22. اخبار نقل و انتقالات تراکتورسازي در فصل 9

    2saadat2.rozblog.com/cat/216

    ... دارد و به استقلالي ها هم ... از ساير تيم ها داشتم ولي با صبا ... هستم! بعد از آن ...

  23. اس اسي ها | SSIHA - بازيــــکنان اســـتقلال

    ssiha.blogfa.com/category/2?p=2

    من هم موافق چنين حرفي هستم ولي در اين ... از بازي گفت استقلالي ها شخصيت ... را سرباز ...

  24. مي خواهم استقلال را قهرمان آسيا کنم

    omranss.blogfa.com/post-3620.aspx

    ... رئال-ميلان- 3پاهان-تراکتور ... همه چيز از ... باور كنيد طاقت نداشتم جلوي 100 هزار استقلالي ...

  25. استقلال روحيه بردن ... - ParsFootball

    www.parsfootball.com/permalink/114442...

    استقلال روحيه بردن نداشت، يك جاي كار مي‌لنگيد | استقلالي‌ها حتي يک زنگ هم به من ... خارج از ...

  26. اس اسي ها | SSIHA - مصـــاحبه ها

    ssiha.blogfa.com/category/19?p=3

    ... من مقصر اين قضيه نبودم چون سال 86 استقلاليها ... از تراکتور ... هستم و واقعاً از ...

  27. به پرسپوليسي ها بگوييد به من بگويند کمال

    vananews.ir/fa/news/4567/به-پرسپوليسي-ها-بگوييد...

    ايشان شديداً دنبالم بود ولي با توجه به پيشنهاد ... و از اين حرف‌ها... اتفاقاً من از بچگي ...

  28. کي گفته حاج‌محمدي به توصيه سيدمهدي استق

    vista.ir/news/22645034/...

    اميدوارم بتوانيم به كمك خود كرار و ساير استقلاليها ... ده ها نفر از ... سرباز در تراکتور;

  29. ?يه دنيا يه فرهاد مجيدي? - فرهاد مجيدي

    fatimaesteghlali7.blogfa.com/tag/فرهاد-مجيدي?p=2

    استقلاليها مي‌گويند حتي ... دارد ولي به هر حال ... استقلال 15 و تراکتور 11 گل از 26 گل را ...

  30. دربي 79 دربي 79 دربي 79 دربي 79 - نقل و انتقالا

    ss-mk.blogfa.com/category/28

    ... منتظر تماس استقلاليها هستم : ... دارم، ولي فقط به ... ها: قلعه نويي از تراکتور ...

  31. خواندني ها

    khandanieha.blogfa.com/9101.aspx

    رويانيان با بيان اينکه از فدراسيون ممنونم که ... استقلاليها با ... هستم، شما هم هستيد. ولي ...

  32. تبريزي ها در كمپ blue water - TABRIZ SPORT

    samadtb60.blogfa.com/9011.aspx

    مطمئن باشيد كه استقلاليها هر ... از شرايط موجود راضي هستم فقط ... عملا تراکتور از مسير ...

  33. هاشم بيگ زاده: خوشحالم كه پرسپوليسي نشدم

    omranss.blogfa.com/8706.aspx

    وقتي اتوبوس استقلاليها از ... بازيكن سرباز پاس ... از ابتداي ليگ مطرح شد ولي آبي ...

  34. آبي استقلالي

    just4ss.blogfa.com/90053.aspx

    ... داد، اما استقلاليها هم پا عقب ... نبوديم، از آنها ممنونم كه به ... سرباز استقلال ...

  35. مي‌خواهم بمانم و شماره ? کريمي را بپوشم/

    peykekhabar.com/خبر-اخبار-ورزشي/38844-مي-zwnj...

    اگر استقلاليها ... احترام خاصي هم براي هواداران استقلال قائل هستم ولي ... خيلي‌ها، از ...

  36. 90tv.ir :: پيام صادقيان: مي‌خواهم بمانم و شما

    90tv.ir/news/108456/پيام-صادقيان-ميخواهم...

    اگر استقلاليها ... احترام خاصي هم براي هواداران استقلال قائل هستم ولي ... خيلي‌ها، از ...

  37. افکارنيوز - اين پرسپوليس استقلال را شش تا

    www.afkarnews.ir/vdcezx8zpjh8foi.b9bj.html

    استقلالي ها كه هيچوقت از رو ... دسته سومي از تراکتور ... هستم.ولي ديگه از اين تيم نا ...

  38. هواداران استقـــلال و فرهـــاد مجـــيدي

    www.farhad-ss.blogfa.com

    ... كه گفتم من سرباز تيم ملي هستم. ... ولي آقاي مظلومي از ... استقلاليها در اين ...

  39. پرسپوليس ورزشي - اخبار دربي

    perspolisathletic.blogfa.com/tag/اخبار-دربي

    ... اعلام کرديم ولي پس از بررسي و ... پرسپوليسي‌ها از استقلاليها ... خوب هستم و ...

  40. آرش افشين- جام نيوز

    www.jamnews.ir/Keywords/24695/آرش%20افشين

    ... «با برخي از اين بازيکنان سرباز ... «از امير قلعه نويي ممنونم که ... استقلالي ها ...

  41. هاشم دوباره سوژه شد

    vananews.ir/fa/news/384/هاشم-دوباره-سوژه-شد

    برخي‌ها از ... بعد از تمرين و صرف ناهار، استقلاليها به ... بيرانوند سرباز مي‌شود/ تراکتور ...

  42. عکس لب گرفتن دختر و پسر

    www.myroya.blogsky.com/1391/12/page/2

    عکس لب گرفتن دختر و پسر ... تبليغات ... ...

  43. استقلالي سه اتيشه

    esteghlaal.blogfa.com

    ... اکنون مي‌توانم بگويم که من يکي از شما هستم. ... استقلاليها که کار ... سرباز و شاهين ...

  44. به وبلاگ آرش افشين خوش آمديد

    www.arash-afshin16.blogfa.com

    پيش از اين افشين با استقلالي ها هم ... سرباز بره تو ... شدم ولي اكنون از او ...

  45. استقلالي ها بايد رفيق بازي را کنار بگذار

    googlekade-rzb.agrolab.biz/page-110156.html

    استقلاليها بايد ... بدهند ولى توجه و اعتماد ... فارس، درويش از رفـتن با او سرباز ...

  46. ?يه دنيا يه فرهاد مجيدي? - خداحافظي فرها

    fatimaesteghlali7.blogfa.com/tag/خداحافظي-فرهاد...

    استقلاليها مي‌گويند حتي ... که استقلال 15 و تراکتور 11 گل از 26 گل را ... ها بود ولي قرار ...

  47. هواداران سوباسا

    www.asalandtsobasa.avablog.ir

    ... چند تا كشيدن ولي گفتم تو قسمت نقاشي ها تو اپارات ... ممنونم از تک تک ... از سرباز ها ...

  48. جدول ليگ برتر فوتبال ايران - دي اسپورت | www

    www.dsport.ir/fa/posts/74

    ... شاخ شو فعلا ما استقلالي ها از شما ... آذريم ولي به نظرم نبايد ... تراکتور محبوب قلب ها.

  49. كافي نت سهنديه تبريز 04114431814-

    sahandcn.blogfa.com/cat-6.aspx

    ... ممنونم از تمامي ... صدر را به استقلالي ها پس ... تراکتور سازي يکي از مدعيان ...

  50. پدرم مکتب ندارد - hamshahrionline

    www.hamshahrionline.ir/details/293931/Sport/soccer

    پدرم هميشه در تنهايي و هرجا كه هستم ياد و ... زنده است ولي خيلي‌ها از ... استقلاليها را ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 3679
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 124
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 281
  8. آی پی دیروز : 104
  9. بازدید امروز : 1,720
  10. باردید دیروز : 206
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 1
  13. بازدید هفته : 2,448
  14. بازدید ماه : 2,448
  15. بازدید سال : 53,099
  16. بازدید کلی : 461,723