loading...
جدیدترین و بهترین ها - عکس های جالب و باحال - سرگرمی
هادی بازدید : 35 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)
گابريل: هرگز پرسپوليس را فراموش نمي‌کنم

خلاصه اي از مطلب :

دانا-15 دقيقه پيش


ادامه اين مطلب : گابريل: هرگز پرسپوليس را فراموش نمي‌کنم


2,730 results
  1. ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاري فوتبال اي

    www.parsfootball.com/permalink/48571سايه%20پرسپوليس%20...

    ... سال 65 را هرگز فراموش نمي‌کنم. ... پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ...

  2. پيام صادقيان: مي‌خواهم شماره ? کريمي را

    www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1683975

    هرگز نشد خودم را به مصدوميت ... دوم حضورت در پرسپوليس را ... کرده ديگر پيام را رها نمي‌کنم! ...

  3. پيام صادقيان: مي‌خواهم شماره ? کريمي را

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1683975&category=All

    پيام صادقيان: مي‌خواهم شماره ? کريمي را بپوشم! ...

  4. 90/ شرفم را براي هيچ‌کس نمي‌فروشم، نه رسو

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=117495

    به هر حال بايد آن بازي را فراموش کنيم ... و پيراهن را فراموش نمي‌کنم ... پرسپوليس را ...

  5. مصاحبه ويژه آقاي هت ريك : با 5 ميليون دلار

    footballonline.ir/News.aspx?ID=24393

    ... وقت آن 10 دقيقه را فراموش نمي کنم. ... من هرگز به ... و کار ناتمامم را در پرسپوليس تمام ...

  6. درخشان: ديگر در مورد تيم ملي صحبت نمي کنم

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=115791

    ... ديگر در مورد تيم ملي صحبت نمي کنم. ... را فراموش ... مديرعامل پرسپوليس را دستگير ...

  7. خلعتبري: مشکلي براي بازي در دربي ندارم

    mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=172062

    ... فکر نمي‌کنم مشکلي ... را در پرسپوليس مي ... هرگز اين مسائل را فراموش نمي‌کنم ...

  8. پرسپوليس ورزشي - اخبار دربي

    perspolisathletic.blogfa.com/tag/اخبار-دربي

    وي هم‌چنين عملکرد دايي در مدت حضورش در پرسپوليس را ... 65 را هرگز فراموش نمي‌کنم چون ...

  9. صادقيان: آزادم اما تا روز آخر منتظر پرسپو

    4varzesh.com/default.aspx?NewsID=f3d9db0a-1d6a-42e8-b990-df3b2f8b...

    ... صادقيان اين روزها در سکوت به دنبال اين است تا شرايط بازگشت خود را به روزهاي اوج فراهم کند.

  10. هرطور شده پرسپوليس را ... - ParsFootball

    www.parsfootball.com/permalink/91263

    ... «بله مي‌خواهم پرسپوليس را ... مدنظرم است نامناسب باشد، هرگز براي خريد اقدام نمي‌کنم. ...

  11. پرسپوليس ورزشي

    perspolisathletic.blogfa.com/1392/08

    شعر در وصف پرسپوليس. تاريخچه باشگاه پرسپوليس. لوگوي باشگاه هاي فوتبال ايران.رديف 6.

  12. حرفهاي ناصر محمدخاني درباره دربي

    www.asriran.com/fa/news/293965/...

    ناصر محمدخاني در خصوص وضعيت پرسپوليس ... را فراموش ... 65 را هرگز فراموش نمي‌کنم ...

  13. دايي بزرگوارانه300ميليون تومان را پس فرست

    www.tabnak.ir/fa/news/348169/دايي-بزرگوارانه300...

    ... خود را نشان داده باشم. هرگز از ... خود با پرسپوليس را با ... دايي را فراموش نمي کنم. ...

  14. وبگاه اختصاصي تاريخ و آمار فوتبال ايران

    irlig.blogfa.com/tag/اخبار-باشگاه-پرسپوليس

    پرسپوليس ديروز و با يک گل توانست پديده را شکست دهد تا پس از پنج هفته شايد ... هرگز موفق نبوده ...

  15. فرهيختگان - نوري: به آندو گفتم بيا پرسپول

    fdn.ir/content/view/110394/75

    * اگر خراب مي کردي... شايد هم مطمئن هستي که تماشاگران پرسپوليس تو را هو نمي‌کنند!

  16. کنکاش در خريدهاي خارجي پرسپوليس در 10 سال

    www.khabaronline.ir/(X(1)S(xqopkrk2lclh3cz3wcfbenne))/detail/...

    بازيكني كه در نيم‌فصل دوم ليگ هفتم به پرسپوليس پيوست اما هرگز ... پرسپوليس را ... گابريل ...

  17. تيبا آي فا

    tibaifa-rzb.krediteinfach.net/page-1488271.html

    مي خواهم از ژاوي درس هاي جديدي از فوتبال بگيرم | هرگز هواداران پرسپوليس را فراموش نمي کنم;

  18. نوري:لباس پرسپوليس را در منيريه مي‌دوزن

    www.khabaronline.ir/detail/402256/sport/premiere-league

    نه تنها من، بلكه هواداران پرسپوليس هم او را فراموش نمي ... خريد گابريل ... را فراموش ...

  19. روزنامه مردم‌سالاري - آزادم اما تا روز آ

    sahebkhabar.ir/news/5736825/آزادم-اما-تا-روز-آخر...

    مطمئنا آنها پيام صادقيان و بازي‌هايش را فراموش ... نمي‌کنم. ... پرسپوليس و هوادارانش را ...

  20. ارتش سرخ- جلدسوم- به ياد آلن راجرز

    anjoman.parsfootball.com/showthread.php?t=4439
    • Last updated: 7/9/2011 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 7/8/2011

    خب جلدسوم رو تقديم ميکنم به آلن راجرز که درسالهاي دهه 50 افتخارات زيادي براي پرسپوليس بزرگ ...

  21. مهاجم پرحاشيه فوتبال منتظر پيشنهاد پرسپ

    www.sos-champion.com/47586/news-column/مهاجم-پرحاشيه...

    مهاجم پرحاشيه فوتبال منتظر پيشنهاد پرسپوليس! ... ارتومئو در شرايط حساسي باشگاه را ترک کرد ...

  22. فوتبال در ايران و جهان - آلن‌ راجرز Alan Roger

    jamejahani.blogfa.com/cat-28.aspx

    خاطرات‌ ايران‌ را هرگز فراموشنمى‌کنم. ... را فراموشنمى‌کنم ... 6 صفر پرسپوليس‌ بود را ...

  23. گابريل به باشگاه پرسپوليس رفت

    news.mandegarbeauty.ir/news/گابريل...پرسپوليس-رفت

    گابريل به باشگاه پرسپوليس ... فشار اسرائيل است نتانياهو نداي «مرگ بر اسرائيل» را فراموش ...

  24. حق خانواده روستايي‌ام را ندادند! / در کشو

    www.sos-champion.com/45600/news-column?...

    جواب نهايي بمب نقل و انتقالات به پرسپوليس; ... پرسپوليس برانکو را نگه ... را فراموش ...

  25. صادقيان در پرسپوليس به زور نمي مانم | جست

    www.agrolab.biz/list/...

    به جاهاى خالى فکر نمى کنم ... پرسپوليس هرگز اسطوره هاي خود را فراموش ...

  26. مدافع پرسپوليس باعث شده برخي

    rssjus.ir/post/...پرسپوليس-باعث-شده-برخي.html

    ... در بازي‌ها بوده اما من پرسپوليس را عاشقانه دوست دارم و ... 65 را هرگز فراموش نمي‌کنم

  27. اگر بخواهم محتاط بازي کنم، بازي نکنم بهت

    www.akharinnews.com/ورزش/item/38669-اگر-بخواهم...

    ... با فولاد را فداي دربي نمي‌کنم. ... اما هرگز بازي با فولاد را ... گذشته را فراموش ...

  28. خانم ويرگول

    thecomma-bsky.krediteinfach.net/page-1460756.html

    ... هرگز هواداران پرسپوليس را فراموش نمي کنم; کار پرسپوليس ... فيفا باشگاه پرسپوليس را به ...

  29. جام نيوز :: JamNews - وداع مهاجم جديد استقلال

    www.jamnews.ir/detail/News/251823

    مهاجم جديد استقلال تهران با بيان اينکه داماش و رشت را هرگز فراموش نمي‌کنم ... پرسپوليس را ...

  30. نوجوانان عليه يکديگر حضور يافته بود دربا

    birha.ir/post/...

    ... ايران و پرسپوليس را صميمانه دوست دارم و هرگز ايران و پرسپوليس را فراموش نمي‌کنم و نمي ...

  31. كانون هواداران پرسپوليس - اخبـــار پرسپو

    spoortak.blogfa.com/category/7?p=3

    ... من با مس کرمان، پرسپوليس را برده‌ام و ... اتفاقات را فراموش کنم ... نمي‌کنم بعد از ...

  32. دانلود آهنگ جديد | عاليشاه در تمرين پرسپو

    esfania.ir/posts/...

    ... به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، سرخپوشان تمرين چهارشنبه خود را از ... پرسپوليس براي ...

  33. عکس/ به اين پسر بد و بيراه نگوييد/ حيف از ا

    www.dana.ir/News/296685.html

    ... هفته اخير باعث شده است برخي از آنان که ادعاي هواداري از پرسپوليس را ... هرگز هيچ تحرکي ...

  34. انصاري‌فرد: مديون هواداران پرسپوليس هست

    www.persianv.com/sport/view/022561.php

    ... مديون هواداران پرسپوليس ... من هميشه عاشق پرسپوليس بودم، هستم و خواهم بود و خودم را مديون ...

  35. پرسپوليس

    thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/1

    كافي بود داور مسابقه دو پنالتي مسلم پرسپوليس را كه ... نمى‌کنم ... پرسپوليسرا فراموش ...

  36. جذاب ترين ها،وبلاگ ايرانيکان

    iranikan-rzb.13571122.ir/page-473502.html

    عکس يادگاري بازيكن پرسپوليس با مداح ...

  37. نگذاشتند فوتبالم را با استقلا ل تمام کنم!

    mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=48209

    ... پاييز 78 و يکي از بازي هاي تاريخي و به ياد ماندني تيم ملي ايران را هنوز فراموش ... را از رسيدن ...

  38. عشق پرسپوليس

    eshghe-perspolis99.blogfa.com

    ... فکر نمي‌کنم به تيم ملي ... پرسپوليس را تا آستانه باز ... که همه چيز را فراموش ...

  39. غيرفعال کردن پيغام آزاردهنده‌ي SmartScreen Fil

    bolhasanian-blogir.krediteinfach.net/page-483608.html

    مي خواهم از ژاوي درس هاي جديدي از فوتبال بگيرم | هرگز هواداران پرسپوليس را فراموش نمي کنم

  40. جعبه سياه منصوريان باز نشد ! - سايت خبري ت

    www.tabnak.ir/fa/news/123343/جعبه-سياه-منصوريان...

    تا آخر عمرم لطف و محبت آنها را فراموش نمي‌کنم و ... پرسپوليس را ... را مي‌بندد تا هرگز ...

  41. عصبانيت درخشان از ... - Perspolisnews.Com

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=...

    ... امروز نسبت به دربيل‌هاي مکرر پيام صادقيان واکنش نشان داد و او را ... پرسپوليس ... گابريل ...

  42. يَوْمَ الْحَسْرَةِ

    fajr-27-30.13571122.ir/page-479862.html

    و آنها را از روز حسرت (فراگير كه بدان حسرت گناه و نيكان حسرت كمى طاعت خواهند داشت) ...

  43. فضيلت شبهاي قدر

    joreenoor.13571122.ir/page-480209.html

    ... است. بيشتر اهل سنت شب ??ماه رمضان را شب قدر دانسته‌اند.

  44. ارتش پرسپوليس - آرشيو 1391

    www.artesheperspolis.rozblog.com/Archive/1391

    ... از سرمربيگري پرسپوليس کنارگيري نمي‌کنم مگر ... ترس است كه پرسپوليس را در خود ... را فراموش ...

  45. ??A¯??A§?™â€ ?™â€??™E†??A¯ ?™ ?›?’

    shdl-bsky.krediteinfach.net/list/...

    ... هرگز هواداران پرسپوليس را فراموش نمي کنم; کار پرسپوليس ... فيفا باشگاه پرسپوليس را به ...

  46. گ ˆ † ‡ شک „ک ‡ا Œ ت „گرا … را است اد ‡

    hamed10-blogir.krediteinfach.net/list/...

    عنوان انگليسي مقاله: Psoriasis: Evolving treatment for a complex diseaseعنوان فارسي مقاله: بيماري پسوريازيس ...

  47. ?¯?§U†U„Uˆ?¯ ?©???§?¨ ?¯U†?§U‡ U ?§?·

    storehouse-blogir.krediteinfach.net/list/...

    ... هرگز هواداران پرسپوليس را فراموش نمي کنم; کار پرسپوليس ... فيفا باشگاه پرسپوليس را به ...

  48. ?¯?®???± U†U‡ ?³?§U„U‡ ?§UŒ ?©U‡ ?¯?±

    modelirani-blogir.krediteinfach.net/list/...

    ... هرگز هواداران پرسپوليس را فراموش نمي کنم; کار پرسپوليس ... فيفا باشگاه پرسپوليس را به ...

  49. نشريات ورزشي - Perspolisnews.Com

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=category&id=51&...

    Follow via Facebook; Follow via Instagram; Follow via Twitter; Follow via Google+; Follow RSS Feed

  50. PERSPOLIS - اخبار باشگاه پرسپوليس

    raminred.blogfa.com/category/3/%C3%83%CB%9C%C3%82%C2%A7%C3%83%CB%…

    ... اما بچه‌ها هرگز نبايد دچار ... پرسپوليس را از نظر ... روز گذشته را فراموش ...

    Careful!
    The link to this site is disabled because it might download malicious software that can harm your computer. Learn More
    We suggest you choose another result, but if you want to risk it, visit the website.
    To learn more about why this URL was marked as malicious, visit the Bing Site Safety page for this URL.
  51. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 3679
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 117
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 266
  8. آی پی دیروز : 104
  9. بازدید امروز : 1,591
  10. باردید دیروز : 206
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 1
  13. بازدید هفته : 2,319
  14. بازدید ماه : 2,319
  15. بازدید سال : 52,970
  16. بازدید کلی : 461,594