loading...
جدیدترین و بهترین ها - عکس های جالب و باحال - سرگرمی
هادی بازدید : 39 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)
از سر لجبازي از استقلال به پرسپوليس رفتم

خلاصه اي از مطلب :

افکار نيوز-4 دقيقه پيش


ادامه اين مطلب : از سر لجبازي از استقلال به پرسپوليس رفتم


17,400 results
  1. افکارنيوز - از سر لجبازي از استقلال به پر

    www.afkarnews.ir/vdchqwnkv23ni6d.tft2.html

    از سر لجبازي از استقلال به ... هم رفتم، فقط از سر لجبازي بود ... با استقلال از اين ...

  2. از سر لجبازي از استقلال به پرسپوليس رفتم

    www.khabarsport.com/detail/44239/football/premiere-league

    ... استقلال به او ... از سر لجبازي از استقلال به ... و اگر به پرسپوليس هم رفتم، فقط از سر ...

  3. سرِ لجبازي به پرسپوليس رفتم | امير قلعه ن

    www.ghatreh.com/news/nn25000910/سرِ-لجبازي...

    پس از آن به همراه مهدي ... کنند تا به استقلال بروم ولي ... به پرسپوليس رفتم سرِ ...

  4. "هزار بار عذر مي‌خواهم که رفتم استقلال!"

    footballonline.ir/News.aspx?ID=67355

    اين حجم بي‌اخلاقي در پرسپوليس از ... را شكست داديم به ميدان رفتم. ... به استقلال ...

  5. از بازي در پرسپوليس پشيمانم

    https://www.598.ir/fa/news/324872/...

    زد و بند در دولت هاشمي با آمريکا ، بر سر ... از آن‌جا به اميدها رفتم. ... استقلال و پرسپوليس ...

  6. 90tv.ir :: هاشمي نسب:اگر به استقلال نمي‌رفتم

    90tv.ir/news/112115/...

    ... اگر به استقلال نمي‌رفتم، الان ... از استقلال به پرسپوليس؟ ... فرصت بدهيم و از سر مربي ...

  7. به دليل مصدوميت به پرسپوليس رفتم | نمي تو

    www.parsfootball.com/permalink/89744

    به دليل مصدوميت به پرسپوليس رفتم ... و از باخت استقلال در ... هم از سر ناراحتي و ...

  8. سايت خبري تحليلي بانک ورزش | پيشنهاد اسپا

    www.bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=53977

    ... حرفه اي را از سر ... من نبود من هم به استقلال رفتم كه اين ... به پرسپوليس ...

  9. 2 ماه منتظر پرسپوليس بودم مرا نخواستند به

    www.peykekhabar.com/خبر-اخبار-ورزشي/35783...

    ... اي‌ را از سر مي ... به استقلال و پرسپوليس ... به استقلال رفتم / کلي ...

  10. 90/ به خاطر هواداران نرفتم پرسپوليس

    navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=122314

    ... 90/ نياز شديد استقلال به ... پيشنهاداتي از پرسپوليس و گسترش و ... سر همان مسائل ...

  11. جام نيوز :: JamNews - بزرگترين اشتباه زندگي من

    www.jamnews.ir/detail/News/492152

    ... اي را از سر ... نبود من هم به استقلال رفتم كه اين ... بازي در پرسپوليس به استقلال ...

  12. از استقلال و پرسپوليس پيشنهاد دارم/علي د

    vazeh.com/n10548112/...

    ... و به استقلال رفتم/ مرا به‌خاطر ... از استقلال و ... كه به استقلال و پرسپوليس نرفتم ...

  13. نمي‌دانم چطور از پرسپوليس جدا شدم و به ا

    vananews.ir/fa/news/5465/...

    نمي‌دانم چطور از پرسپوليس جدا شدم و به استقلال رفتم/ مرا به ... به سر رسيده و ... پرسپوليس: از ...

  14. جام نيوز :: JamNews - پرسپوليسي ام و نبايد به ا

    www.jamnews.ir/detail/News/421210

    ... مي رفتم استقلال. ... که به راحتي از استقلال به ... واسه استقلال و پرسپوليس ك ...

  15. راز کاشته هاي جادويي پسري که استقلال خيل

    www.khabaronline.ir/(X(1)S(tgr20z2jvgm3qbuue2wqp5a3))/detail/...

    ... و سر فرصت ... به استقلال رفتم سرمربي پرسپوليس آقاي علي دايي بود. پيشنهادي از پرسپوليس به من ...

  16. راز کاشته هاي جادويي پسري که استقلال خيل

    khabaronline.ir/(X(1)S(1fipa3gaiqcjqeds...

    ... از سر مي گيرند ... به استقلال رفتم سرمربي پرسپوليس آقاي علي دايي بود. پيشنهادي از پرسپوليس ...

  17. ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاري فوتبال اي

    www.parsfootball.com/permalink/116137

    ... بايد پشت ‌سر ... رفتم نوجوانان پرسپوليس و تا رده ... ها به استقلال آمدم تا از اين ...

  18. براي لجبازي به پرسپوليس پيوستم | مهاجم تي

    www.ghatreh.com/news/nn24995403/براي-لجبازي...

    ... از سر لجبازي به پرسپوليس ... کنند تا به استقلال بروم ولي ... بازي کنم به مس رفتم.

  19. دنياي معدن:هواداران پرسپوليس به استقلال

    www.donyayemadan.ir/telex-87472.html

    ... هواداران پرسپوليس به استقلال ... اي را از سر ... منظور به ملوان رفتم و از همه ...

  20. هاشمي نسب:اگر به استقلال نمي‌رفتم، الان

    monitor.shafaqna.com/FA/IR/866634

    ... اگر به استقلال نمي‌رفتم ... خيلي مشكلات سر راهم بود. از ... من قبل از رفتن از پرسپوليس ...

  21. اولادي: بزرگترين اشتباه زندگي من رفتن به

    www.arteshesorkh.com/...68000/...رفتن-به-استقلال-بو
    • Rating: 3/5 ·
    • 32 ratings

    ... اي را از سر ... منظور به ملوان رفتم و از همه ... بازي در پرسپوليس به استقلال ...

  22. مصاحبه بازيکن سابق پرسپوليس: بزرگترين اش

    emrouzin.ir/...

    ... اي را از سر ... منظور به ملوان رفتم و از همه ... بازي در پرسپوليس به استقلال ...

  23. بلاغ مازندران - هيچ وقت حسرت نرفتن به است

    www.bloghnews.com/fa/doc/news/60214/...

    ... و مي‌رفتم سر ... چرا به استقلال يا پرسپوليس ... مي‌رفت پرسپوليس از صدر جدول به ...

  24. دربـــي تــهران

    www.baderbi.blogfa.com

    آن روز من از روي سرگرمي رفتم و در ... طور پشت ‌سر هم به پرسپوليس گل مي‌زد ... را از استقلال ...

  25. مصاحبه بازيکن سابق پرسپوليس: بزرگترين اش

    emrouzin.com/...

    مجله آنلاين امروزي ... ...

  26. گفت و گوي مفصل با روزبه چشمي/ دايي من را ا

    mr90.ir/clan/news/nmiZY2U/...

    فكر مي‌كردي از صبا به استقلال ... بايد پشت ‌سر ... رفتم نوجوانان پرسپوليس و تا رده ...

  27. دايي من را از پرسپوليس دور كرد! - بولتن ني

    www.bultannews.com/fa/mobile/273134

    ... بايد پشت ‌سر ... رفتم نوجوانان پرسپوليس و تا رده ... ها به استقلال آمدم تا از اين ...

  28. جام نيوز :: JamNews - بزرگترين اشتباه زندگي من

    ehsanprs.ir/detail/News/492152

    آخرين وضعيت نقل و انتقالات پرسپوليس/ بازيکنان استقلال در ... پوش به مجلس ايران ... حمايت از ...

  29. اخبار فوتبال » پيشنهاد اسپانيايي‌ام موق

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_154309/--------------

    ... مهرداد اولادي مهاجم سابق پرسپوليس كه به خاطر مشكلات سربازي محروم شده از ... استقلال;

  30. انجمن طرفداران استقلال

    kocholo.org/forum/%D8%B7%D8%B1%D9%81%D8%AF%D8%A7%D8...
    • Last updated: 5/9/2011 ·
    • 15 posts ·
    • First post: 3/17/2011

    ... پس از ديدار استقلال با النصر ... نتوانست از فرصت هاي خود به ... سر هادي شكوري ...

  31. بزرگ‌ترين اشتباه من رفتن به استقلال بود

    ghanoondaily.ir/News/52209/...من-رفتن-به-استقلال-بود

    بزرگ‌ترين اشتباه من رفتن به استقلال ... پرسپوليس كه به خاطر ... زماني از خرز ...

  32. علي دايي من را از پرسپوليس دور كرد - آمدن

    www.javaneirani.com/...ورزشي/...استقلال-بزرگ-ترين

    ... بايد پشت ‌سر ... رفتم نوجوانان پرسپوليس و تا رده ... ها به استقلال آمدم تا از اين ...

  33. هيچ وقت حسرت نرفتن به استقلال و پرسپوليس

    www.mashreghnews.ir/fa/news/366141/U‡U??†-UˆU‚??-??...

    ... و مي‌رفتم سر ... چرا به استقلال يا پرسپوليس ... مي‌رفت پرسپوليس از صدر جدول به ...

  34. سايت خبري تحليلي بانک ورزش | عملكرد پرسپو

    bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=57131

    ... مي‌شوند سر از باشگاه پرسپوليس و ... به پرسپوليس ... از آنجا به پرسپوليس رفتم که ...

  35. دانلود فيلم و سريال | دانلود بازي استقلال

    dl2015-blog.scriptbartar.ir/list/...

    طرف اُمده يه جور ميگه که طرفدارا پرسپوليس از استقلال ... به پرسپوليس رفتم علي ... شو از سر ...

  36. عليپور: يکي از آرزوهايم هت تريک در دربي ا

    www.arteshesorkh.com/.../عليپور-يکي-از-آرزوهايم...
    • Rating: 5/5 ·
    • 20 ratings

    ... کنيم، سادگي از سر و ... تركيب پرسپوليس به استقلال گل ... رفتم. از روستاي ...

  37. بزرگترين اشتباه زندگي من رفتن به استقلال

    www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=232108

    ... اي را از سر ... نبود من هم به استقلال رفتم كه اين ... بازي در پرسپوليس به استقلال ...

  38. قلمرو هواداران پرسپوليس و منچستريونايتد

    nazanin13sahar.blogfa.com/category/4

    استقلال به رده ... مدير عامل باشگاه پرسپوليس از ... ”من نمي‌دانم که آيا سر آلکس به من ...

  39. فقط استقلال - همين و بس

    www.zolane.blogfa.com

    ... و جزوه به دست رفتم ... کلاس به وبم سر زدم! مهم تر از همه ... بين استقلال ـ پرسپوليس داريم ...

  40. استـــــقلال قهـــرمــــــان

    cloob-esteghlal.blogfa.com/1391/10/2

    امسال ميزباني مقابل استقلال و پرسپوليس را از ... سر گذاشته‌اند و از ... به مسابقات غرب آسيا رفتم.

  41. پرسپوليس

    thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/4

    برهاني از استقلال به ... پرسپوليس بر سر زبان ... به ميدان رفتم. هر فوتباليستي از نيمكت ...

  42. آنها مالک پيروزي اند ، ما مالک پرسپوليس

    www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=48549

    (شايد علت آن کثرت هواداران پرسپوليس به استقلال ... رفتم و از ايشان ... از سر ظريف هم ...

  43. حامد لك: تا روز آخر منتظر پيشنهاد پرسپولي

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=...

    اخبار استقلال; ... به پرسپوليس رفتم مثل بعضي ... شما بودند،به احترامتان کلاه از سر بر ...

  44. وقتي كلاه از سر سرخابي‏ها مي‌افتد

    www.tabnak.ir/fa/...از-سر-سرخابي‏ها-مي‌افتد

    ... حالا براي به دست آوردن يك امتياز سر ... استقلال و پرسپوليس از سفرهاي ... لجبازي و توي ...

  45. عنايتي: نمي‌دانم چرا بدشانسي دست از سر م

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=129781

    ... بدشانسي دست از سر استقلال ... از ظهر به سمت برهاني رفتم و دوست ... پرسپوليس حرف ...

  46. ساعت 24 - مبعلي: استقلال پيشنهاد بدهد فکر م

    www.saat24.com/fa/doc/news/77275/مبعلي-استقلال...کنم

    ساعت24-بدون کوچکترين ترديدي ايمان مبعلي را بايد يکي از بهترين هافبک‌هاي ليگ چهاردهم دانست ...

  47. پرسپوليس ورزشي - خبرهاي تازه از فوتبال اي

    www.perspolisathletic.blogfa.com/tag/خبرهاي-تازه-از...

    ... از پرسپوليس مي‌رفتم ... با استقلال از ... با سر به گل تبديل کند. قبل از ...

  48. کريمي از استيلي ممنونم اما به دنبال کاره

    weblog24.com/list/...

    کريمي از استيلي ممنونم اما به دنبال ... ام هستم به تمرين راه‌آهن رفتم تا ... سر تمرين راه ...

  49. پرسپوليس

    thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/1

    ... هم‌ به‌ الاهلى‌ رفتم‌ ولى ... از سر پرسپوليس ... وي از استقلال به پرسپوليس يک بار ...

  50. اخبار استقلال

    asas2012.blogfa.com/1393/10

    اخبار استقلال ... استقلال به تعويض بد قلعه‌نويي ... استقلال از کورس قهرماني عقب ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 3679
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 113
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 213
  8. آی پی دیروز : 104
  9. بازدید امروز : 1,085
  10. باردید دیروز : 206
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 1
  13. بازدید هفته : 1,813
  14. بازدید ماه : 1,813
  15. بازدید سال : 52,464
  16. بازدید کلی : 461,088