loading...
جدیدترین و بهترین ها - عکس های جالب و باحال - سرگرمی
هادی بازدید : 83 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)
اشتباه کردم براي مذاکره به باشگاه پرسپوليس رفتم

خلاصه اي از مطلب :

افکار نيوز-2 ساعت پيش


ادامه اين مطلب : اشتباه کردم براي مذاکره به باشگاه پرسپوليس رفتم


4,040,000 results
  1. اشتباه کردم که به استقلال رفتم

    navad.net/newscontent.aspx?newsid=120266

    اشتباه کردم که به ... کنند و من هم اشتباه کردم که به استقلال رفتم. ... پرسپوليس براي ...

  2. رفتن به پرسپوليس اشتباه ترين تصميمي بود

    navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=122162

    ... رفتن به پرسپوليس اشتباه ... من براي حضور در پرسپوليس چه ... باشگاه پرسپوليس مذاکره ...

  3. بان‌کي‌مون و خانم اشتون هم مي‌دانند اي

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1808598&category=

    ... است ،چه ربطي به باشگاه پرسپوليس ... را ول کردم رفتم. ... دلار براي پرسپوليس بدهي بالا ...

  4. perspolis | Facebook

    https://www.facebook.com/pages/perspolis/181065308619043

    perspolis. 159 likes. Sports Team ... To connect with perspolis, sign up for Facebook today.

  5. خانواده پرسپوليس | Facebook?

    https://www.facebook.com/khanevadehperspolis

    درخواست بايرلورکوزن براي ديدار با پرسپوليس ... به باشگاه پرسپوليس ... اشتباه کردم و ...

  6. ورزشي » 19دي آنلاين

    www.19dey.com/sport

    شكي نيست مديران و مربيان قبلي پرسپوليس در به وجود ... رفتم استقلال ... از مذاکره با باشگاه نفت ...

  7. جام نيوز :: JamNews - من اشتباه کردم رفتم استق

    www.jamnews.ir/detail/News/360575

    من اشتباه کردم رفتم ... ام را پيش هواداران پرسپوليس به دست ... ولي عضو باشگاه تباني ...

  8. موافقت هامبورگ براي بازي با پرسپوليس

    www.parsfootball.com/feed.php?news=46459?print&output_type=rss&...

    موافقت هامبورگ براي بازي با پرسپوليس. ... ما به فوتبال فکر مي کنيم - مجيدجلالي

  9. تاپــــــــيک ورزشــــــــي رپــــــصـ

    4rap3da.com/forum/%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9...
    • Last updated: 6/27/2012 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 6/27/2012

    ... اشتباه کردم به پرسپوليس رفتم ... براي پرسپوليس دادم ولي حتي يک زنگ ساده هم از اين باشگاه به ...

  10. توني گفت بماني اذيتت مي‌کنم، رفتم سپاها

    avamehr.ir/news/...اذيتت-مي‌کنم،-رفتم-سپاهان

    مي‌رفتم باشگاه ... بهتر نبود براي دامن نزدن به اين ... به هر حال با سپاهان مذاکره کردم چون ...

  11. سيدصالحي: در مورد پرسپوليسي شدن انصاري‌

    6taeiya.rozblog.com/post/142/%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8...

    اشتباه کردم به ... به باشگاه پرسپوليس رفتم نه ... مجدداً مديرعامل باشگاه پرسپوليس ...

  12. فوتبال داخلي - Perspolisnews.Com

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=category&...

    ... مدير رسانه‌اي باشگاه ... اشتباه کردم به ... اشتباه کردم به استقلال رفتم ...

  13. رويانيان: اشتباه کردم به فوتبال آمد

    www.fungozar.com/1391/04/رويانيان-اشتباه-كردم...

    ... اشتباه کردم به ... سازمان بازرسي به باشگاه پرسپوليس ... پرسپوليس شد; بنگر: به خاطر ...

  14. عليپور: پول ندارم در نازي آباد انباري اجا

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=...

    ... ساكن شديم تا باشگاه پرسپوليس پولي به ما ... رفتم به دفتر باشگاه شايد ... ات براي فصل بعد ...

  15. حميد استيلي: رفتن به پرسپوليس بزرگترين ا

    www.khabaronline.ir/(X(1)S(bezwq2goadcp3l24cmfbcldt))/detail/...

    ... مسئولين از انتقادات عليه تيم هسته اي بپرهيزند/براي مذاکره ... اشتباه من ... به خصوص آنهايي ...

  16. استيلي: رفتن به پرسپوليس بزرگترين اشتباه

    news.gooya.com/sports/archives/199084.php

    ... سرپرست باشگاه پرسپوليس ... خيلي اشتباه کردم، ولي فقط به خاطر رفاقت و دوستي رفتم و خيلي ...

  17. انصاريان: من اشتباه کردم رفتم استقلال، ت

    www.tarafdari.com/خبر/115532/انصاريان-من-اشتباه...

    ... من اشتباه کردم رفتم ... به بازيکنانم ... شوخي رسانه هاي اسپانيايي با لوگوي باشگاه ...

  18. حميد استيلي: رفتن به پرسپوليس بزرگترين ا

    www.khabaronline.ir/(X(1)S(2yeamlji0znm5hv21ozd0izy))/detail/...

    ... مشکل داريد، لازم‌نيست پشت سر رهبري مخفي شويد/هيات مذاکره ... اشتباه من ... به خصوص آنهايي که ...

  19. طهماسبي: به قول خود برانکو من براي مبارزه

    www.khabarsport.com/detail/44091/football/premiere-league

    بله، من به باشگاه پرسپوليس رفتم اما از ... منجر شد، براي مبارزه و ... مذاکره کردم ولي ...

  20. اشتباه کردم از اوساسونا ... - ParsFootball

    www.parsfootball.com/feed.php?news=37909&subject=%20پيام%20...

    اشتباه کردم از اوساسونا جدا شدم. خانه; سايت قديمي; نسخه موبايل; نتايج زنده

  21. پيشنهاد اسپانيايي‌ام موقعيت خوبي برايم

    winplayer.ir/%d9%be%d9%8a%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7...

    اين دوربين با توجه به ... ابعاد اين دوربين كوچكتر از يك قوطي كبريت است و با وزن 14 گرمي براي ...

  22. جام نيوز :: JamNews - چرا بايد عاليشاه را در دس

    www.jamnews.ir/detail/News/342480

    ... بودي اشتباه کردم امسال به ... تکذيب کردم. من با پرسپوليس ... براي مذاکره به باشگاه ...

  23. واضح - حميد استيلي: رفتن به پرسپوليس بزرگ

    vazeh.com/n10487902/...

    ... رفتن به پرسپوليس بزرگترين اشتباه من بود/هنوز هم مي گويم طارمي بايد به کويت مي رفت.

  24. مذاکره باشگاه نفت با هافبک پديده | اخبار

    itlor.ir/news/مذاکره-باشگاه-نفت-با-هافبک...

    ... لهستان کم‌اشتباه ... وقتي يک اشتباه کردم ... رحمتي براي امضاي قرارداد به باشگاه ...

  25. هواداران جدگال استقلال - جديدترين اخبار

    www.ssdl.blogfa.com/category/6

    ... هايش اشتباه به گوش ... من در پرسپوليس بازي کردم و همين ... که رفتم براي يک ...

  26. پرســــــپولـــــــــــــيس کبير

    perspolisfc125.blogfa.com

    ... من گفتم، اشتباه کردم ولي ... بودم تا به باشگاه پرسپوليس ... به قطر رفتم پول ...

  27. پرسپوليس - sport

    aaperspolis.blogfa.com

    مديرعامل باشگاه پرسپوليس ... گريه کردم.مادرم براي خريد به سبزي ... شماره 4 رفتم و به علي ...

  28. perspolis اخبار نقل و انتقالات باشگاه پرسپول

    extremeserver61.com/thread13114.html
    • Last updated: 4/29/2014 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 4/25/2014

    perspolis اخبار نقل و انتقالات باشگاه پرسپوليس تهران در فصل 93/94 ... رفتن به صفحه : ...

  29. پرسپوليس

    thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/9

    اگر اشتباه کردم به ... زيادي براي پرسپوليس كسب كرده ... چون زحمات من براي باشگاه ارزش ...

  30. فوتبال باشگاهي در اسپانيا فصل

    duzloo.ir/news/164898f702d3b501e82d5f6639e2901f_3

    تحويل رايگان به سراسر ايران ... » براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اين محصول اينجا را کليک ...

  31. مالک باشگاه ملوان مشتري پرسپوليس | - با تو

    www.ghatreh.com/news/nn24929636/مالک-باشگاه-ملوان...

    ... وقتي يک اشتباه کردم، دائم ... به فدراسيون رفتم نه ... براي مذاکره به باشگاه ...

  32. هاشمي نسب:اگر به استقلال نمي‌رفتم الان ي

    www.sos-champion.com/49875/news-column/%d9%87%d8%a...

    مذاکره مديرعامل ... و يانگ با باشگاه نفت به ... بابت خلعتبري به باشگاه پرسپوليس ...

  33. نود - تراکتوري ها بدانند اشتباه کردند مرا

    sahebkhabar.ir/.../تراکتوري-ها-بدانند-اشتباه...

    ... توني مرا نخواست ولي براي کارش ... انتخاب کردم تا قائله ختم به ... هم مذاکره مي ...

  34. گلر استقلال: به خاطر علي دايي به پرسپوليس

    www.ghatreh.com/news/nn25275168/گلر-استقلال-خاطر...

    ... پرسپوليس و مذاکره کردم. ... به باشگاه پرسپوليس ... اما قبول دارم اشتباه کردم. ...

  35. اعتراف به اشتباه داور بازي پرسپوليس و سپ

    feedkhoon.rozblog.com/post/24069

    اعتراف به اشتباه داور ... يك پنالتي به سود پرسپوليس را ... اشتباه کردم ولي ...

  36. روزنامه آفرينش - سرفصل

    afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=24401

    رفتم به دفتر باشگاه شايد ... و پرسپوليس براي ... شان وارد مذاکره شوند. هر چند به نظر ...

  37. گل صحيح پرسپوليس و اشتباه بزرگ - فوتبال

    football.b19.ir/post/گل-صحيح-پرسپوليس-و-اشتباه...

    باشگاه‌هاي ... گل نفت تهران به پرسپوليس صحيح اشتباه ... گل صحيح پرسپوليس و اشتباه ...

  38. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : ورزش

    www.salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=82868&Type=3

    ... باشگاه پرسپوليس به ... براي تمديد قرارداد به ... در مذاکره با مسئولان باشگاه ...

  39. اخبار و حواشي باشگاه پرسپوليس - نسخه قابل

    www.pnuforums.ir/printthread.php?tid=2416

    ... دلار براي باشگاه پرسپوليس ... باشگاه پرسپوليس به شدت ... خيلي اشتباه کردم يک ...

  40. آخرين اخبار باشگاه استقلال

    mosi-reallove.blogfa.com/8911.aspx

    حتي معتقدم اشتباه کردم که در ... باشگاه پرسپوليس و ... سوم را براي استقلال به ثمر ...

  41. خبرگزاري آريا - قنبرپور: ضرغام دوست دارد

    aryanews.com/News.aspx?code=20150629110650365&Svc=50

    ... ضرغام دوست دارد به پرسپوليس ... اين باشگاه تا به ... به آنها در ميان‌شان رفتم تا ...

  42. حواشي خصوصي سازي استقلال پرسپوليس | جستج

    baido.ir/list/...

    ... متقاضيان براي خريد اين 2 باشگاه به ... باشگاه پرسپوليس به ... وارد مذاکره ...

  43. وب سايت رسمي سيد مهدي رحمتي :: رحمتي: تصمي

    www.seyedmehdirahmati.com/page-42630.htm

    هميشه با جان و دل براي تيم ملي بازي کردم و ... اشتباه بود. وي در پاسخ به ... پرسپوليس ...

  44. در مورد تيم پرسپوليس

    aminperspolis2.blogfa.com/cat-4.aspx

    ... برايش به اشتباه گرفته ... باشگاه پرسپوليس براي ... باشگاه پرسپوليس در گفت ...

  45. فروزان: به دايي گفتم شرمنده، استقلالي ام!

    amol.iran-google.ir/news/YjYxMTcxMA==/?™A???A±?™E†?...

    14 روز سخت براي پرسپوليس ... به باشگاه پرسپوليس ... اعتراف مي‌کنم اشتباه کردم اين ...

  46. طهماسبي: به پرسپوليسي ها گفتم اگر گلر دوم

    hyperclubz.com/main/Club.aspx?qCat=home-sport-gr2&qId=51343

    ... اينکه به باشگاه پرسپوليس رفتم، مي ... و سقف باشگاه را به او ... شيت کردم. به اين مي ...

  47. حميد استيلي: رفتن به پرسپوليس بزرگترين ا

    irneda.ir/fa/news/26587/...

    ... کنار همه نگراني هاي مردم ايران؛ اينبار اما بازار و فعالين اقتصادي به ... اشتباه من ...

  48. 10 اشتباه تاريخي پرسپوليس در نقل انتقالات

    makhzanblog.ir/list/10...

    من اشتباه کردم ... حسن زاده دارد در حال مذاکره با باشگاه ... دايي به پرسپوليس رفتم ...

  49. رضا نوروزي: در پرسپوليس 3 هدف بزرگ دارم

    6taeiya.rozblog.com/post/787/...

    ... مسي لايحه دفاعي باشگاه پرسپوليس آماده نيست ... اشتباه کردم به ... براي اطلاع از ...

  50. براي استقلال بازي کردم - فوتبال

    football.b19.ir/post/براي-استقلال-بازي-کردم

    باشگاه‌هاي ... متاسفم براي استقلال بازي کردم و ... براي استقلال انجام من اعلام کردم بايد به ...

  51. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 3679
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 107
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 254
  8. آی پی دیروز : 104
  9. بازدید امروز : 1,444
  10. باردید دیروز : 206
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 1
  13. بازدید هفته : 2,172
  14. بازدید ماه : 2,172
  15. بازدید سال : 52,823
  16. بازدید کلی : 461,447